نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تمام شد ! مدیران یووه هتل آتا را ترک کردند

تمام شد ! مدیران یووه هتل آتا را ترک کردند

امشب راس ساعت 11 به وقت ایتالیا، پرونده ی نقل و انتقالات زمستانی بسته می شود و تیم ها می بایست بازیکنان مورد نظر خود را در چند ساعت باقی مانده خریداری کنند.

رسمی :متلیوو بازیکن جوان تیم یوونتوس ساعاتی پیش به تیم کیه وو پیوست.

رسمی :سباستین جووینکو به صورت رسمی از تیم یوونتوس جدا و به تیم تورنتو پیوست. باشگاه یوونتوس بهترین ها را برای این بازیکن خواستار شد.

رولندو بازیکن پرتغالی که یکی از گزینه های سران یوونتوس برای زمستان بود در آستانه ی پیوستن به اینتر میلان قرار دارد.

رسمی :آندرس تلو وینگر 18 ساله ی کلمبیایی به صورت رسمی به تیم یوونتوس پیوست. البته به نظر می رسد وی در ابتدای راه به تیم جوانان یوونتوس برود و در صورت تایید کادر فنی به تیم اصلی اضافه شود.

رایولا مدیر برنامه های پوگبا در مورد آخرین وضعیت موکل خود کفت: "از الان نمی توان در مورد آینده ی این بازیکن صحبت کرد ولی در نقل و انتقالات تابستانی می توان راحت تر در مورد پوگبا تصمیم گیری کرد.

یوونتوسی ها نصف دیگر مالکیت مازی را به تیم ترنانا دادند و دروازه بان این تیم بریگنولی را از این تیم خریداری کردند و یووه دیگر مالکیتی در قبال مازی ندارد.

رسمی :الساندرو متری به تیم یوونتوس پیوست. دستمزد متری برای این 6 ماه معادل 600 هزار یورو می باشد.

یوونتوس بطور کامل مالکیت دنیله روگانی بازیکنی که در امپولی مشغول بازی است را در اختیار گرفته ، اما طبق اخبار باشگاه یوونتوس اجازه خواهد داد که این مدافع 20 ساله تا پایان فصل بطور قرضی در امپولی باقی بماند .
گفتنی است که قرارداد یووه با روگانی تا پایان ژوئن 2019 و به ارزش 3.5 میلیون یورو است که یووه این مبلغ را در طی 4 فصل می پردازد .

 
تیم ساسولو ، آناستاسیوس دونیس مهاجم متولد 1996 ِ یوونتوس را بطور قرضی و با حق خرید در انتهای فصل جذب کرد .


یوونتوس نیمی دیگر از مالکیت مازی را به تیم ترنانا واگذار کرد و در ازای آن ، دروازه بان جوان این تیم یعنی برینولی را بخدمت گرفت که احتمالا به عنوان دروازه بان چهارم و از فصل تابستان حضور رسمی خود را در لباس بیانکونری آغاز خواهد کرد .

هنوز اخبار رسمی و تایید شده ای در مورد مهاجم جوان ورچلی وجود ندارد ، اما طبق اخبار "توتومرکاتو" باشگاه یوونتوس با کریستین بونینو مهاجم 18 ساله ورچلی به توافق رسیده است . همچنین گفته می شود که بیانکونری به این بازیکن هم اجازه ادامه حضور در باشگاه فعلی خود تا ژوئن 2016 را خواهد داد .

 
فابیو پاراتیچی یکی از مدیران نقل و انتقالات یوونتوس اکنون در "Atahotel" و مشغول مذاکره در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی است و احتمال داده می شود که یووه در آخرین فرصت های موجود همه را غافلگیر کند . گفته می شود که یووه بدنبال جذب یک مدافع میانی است .

آلفردو پدولا در مصاحبه با " اسپورت ایتالیا " در مورد نقل و انتقالات یوونتوس و تلاش این تیم در ساعات آخر گفت که هنوز زود است بگوییم نقل و انتقالات یوونتوس در این ساعت به پایان رسیده وقتی تا ساعت 11 زمان وجود دارد . نقل و انتقالات برای یووه تا آخرین لحظه خواهد بود و می تواند برخی اتفاقات دور از تصور رُخ دهد .

سایت رسمی لیگ برتر جزیره که در حال پوشش کامل اخبار مربوط به نقل و انتقالات است در گزارشی اعلام کرد که باشگاه یوونتوس مدافع جوان ِ متولد 1997 به نام " فیلیپ آلبرتو سارایوا برناندس " را از تیم گرمیو برزیل بخدمت گرفته است .

رولاندو مدافع تیم پورتو پرتغال که سابقه بای در لیگ ایتالیا را هم دارد در نقل و انتقالات فصل جاری مدنظر یوونتوس بود اما اکنون گفته می شود که کار او برای پیوستن به اینتر تمام شده است . همچنین مکسی پریرا بازیکن بنفیکا که مدنظر یوونتوس و البته رُم بود آماده تمدید قرارداد با باشگاه خود است و احتمالا در بنفیکا ماندنی خواهد شد .

رسمی : یووه کلودیو زاپا هافبک 17 ساله را به صورت قرضی از ساسوئولو ، آندره آ فیلیپوویچ مهاجم 17 ساله از ریکا کرواسی و فیلیپه آلبرتو برناردس مدافع 18 ساله برزیلی را از گرمیو به خدمت گرفت.

سرانجام زمان نقل و انتقالات اروپایی به پایان رسید و تیم یووه نیز به کار خود پایان داد و مدیران ارشد باشگاه تورینی در این لحظه هتل آتا را ترک کردند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: